#وظائف_الرياض والمنطقة #الوسطى الشاغرة ليوم الخميس 2019/12/05

نبحث عن موظف اداري في مركز تدريب في الرياض عنده اللغة انجليزي عنده رخصة سياقة عنده خبره اقل شئ سنتين تواصل عبر البريد الالكتروني : Naif@athar.edu.sa
+*+*+*+*+*
مطلوب موظفين و موظفات في مدينة الرياض حسب الشروط ادناه المسمى الوظيفي : منسقة مبيعات الدرجة العلمية دبلوم او ما يعادلها (طبي او علمي) المسمى الوظيفي : فني تركيبات الدرجة العلمية دبلوم او ما يعادلها إجادة تامة في اللغة الانجليزية و الحاسب الآلي يتم ارسال السيرة الذاتية الى البريد ادناه مع مراعاة كتابة ( الوظيفة - المدينة ) في عنوان البريد و لن يتم النظر في أي سيرة ذاتية بدون كتابة العنوان career@samirgroup.com
++*+*+*+*++
IT Support (Saudi female) Job Requirements & Qualifications - preferably bachelor degree or diploma - minimum two years of experience in an IT function Role Summary & Responsibilities - Excellent knowledge in IT Infrastructure, functions and Technical support - the ability to resolving ongoing issues and offer support to end user in timely manner - Perform installation,maintenance and upgrade of current systems on both hardware and software - In-depth knowlegde of servers, AD, Firewails - Troubleshooting and critical thinking skills - task oriented and Creative problem-solving skills The job is located in Riyadh If interested please send your C.V to the email below (job title + city) : career@samirgroup.com
+*+*+*+*+
شركة وطنية رائدة متعددة النشاطات
تعلن عن حاجتها إلى شغل الوظائف الشاغرة المبينة أدناه
- مدير موارد بشرية
  • مؤهل عالي مناسب (يفضل بكالوريوس تجارة أو دبلوم في إدارة الموارد البشرية)
  • خبرة لا تقل عن 5 سنوات في نفس الوظيفة
  • ألا يزيد العمر عن 40 سنة
2 - مدير مشاريع مقاولات
  • بكالوريوس هندسة مدنية (يفضل MBA) أو دبلوم في نفس التخصص
  • ألا يزيد العمر عن 40 سنة
3 - سكرتير تنفيذي
  • مؤهل عالي مناسب
  • دورات تدريبية في مجال الشكرتاريا
  • أجادة الإنجليزية تحدثاً و كتابة
  • خبرة لا تقل عن 5 سنوات في السكرتاريا
4 - محاسب
  • بكالوريوس محاسبة
  • معرفة التطبيقات المتكاملة لتنظيم موارد الشركات ERP
  • خبرة كافية في مجال محاسبة التكاليف
  • إجادة اللغة الإنجليزية
مدينة العمل الرياض
الجنسية الأولوية للسعوديين
صاحب العمل شركة وطنية رائدة متعددة النشاطات
طريقة التقديم ترسل السير الذاتية عبر البريد الإلكتروني: recruitment.4362@yasariyah.com
  • الرجاء كتابة مسمى الوظيفة المطلوبة في موضوع الإيميل (Subject)
+*+*+*+*+*+
مؤسسة تجارية
تعلن عن حاجتها إلى موظف إستقبال حسب المبين أدناه
موظف إستقبال
الخبرة يفضل من لديهم خبرة في المجال
مدينة العمل الرياض
الراتب - رواتب مجزية

- تأمين طبي
صاحب العمل مؤسسة تجارية
طريقة التقديم ترسل السير الذاتية عبر البريد الإلكتروني: recruitment.58626@yasariyah.com
  • الرجاء كتابة موظف إستقبال في موضوع الإيميل (Subject)
+*+*+*++*+
تعلن شركة اي هوم شركة رائدة بمجال المفروشات عن فرصة عمل في المدن التالية

جدة – الرياض – المدينة المنورة – الطائف – مكة المكرمة – القصيم

ممثلة مبيعات - فترة مسائية
حسب الشروط التالية -
- شهادة الثانوية ومافوق.
- خبرة فالمبيعات
-القدرة على تحمل ضغط العمل و حل المشاكل.
-القدرة على التواصل مع العملاء و العمل مع الفريق.

ترسل السيرة الذاتية مع ذكر اسم الوظيفة و المدينة على الايميل

Employment@ihomestore.com
+*+*+*++*+
إعلان وظيفي (Little Caesars)

الوظيفة: محاسب زبائن
الموقع: جميع مناطق المملكة
الجنس: ذكور - إناث


الشروط:

* سعودي الجنسية فقط.
* العمر من 20-35 سنة.
* حسن المظهر.
* المؤهل العلمي متوسط كحد أدنى.
* التفرغ للعمل غير مسجل في التأمينات وليس طالب.
* الجدية والرغبة في التعلم والتطور.

الراتب: 4320 ريال.
حافز انضباط: 800 ريال.

للتقديم الرجاء اتباع الرابط التالي وملئ البيانات ليتم التواصل مع المرشحين وتحديد المقابلات الشخصية, أو ارسال السيرة الذاتية على الايميل مع تحديد الوظيفة في العنوان.

https://forms.gle/SSTuaJfxKiJhXipr7


jobs@littlecaesarsksa.com
+*+*+*+**+
يسرنا اعلان باب القبول لوظيفه مندوب توصيل على تطبيق كريم

الشروط:

المعرفة التامة بشوارع الرياض وبالانظمة المرورية.

خبرة في نفس المجال.

العمر من 20 فما فوق يشترط وجود سياره او دراجه ناريه مع رخصه قياده و نقل كفاله لمن لديهم هويه مقيم.


على من تنطبق عليه الشروط ارسال السيرة الذاتية على الايميل:
careemdelivery61@gmail.com
+*+*+*+*+
ندعوكم للحملة التوظيفية المقامة في مطعم سولت الرياض بارك .
يتم اجراء المقابلات للرجال والنساء يوم الاحد 08- ديسمبر ويتم التوظيف الفوري في حال اجتياز المقابلة الشخصية، الرجاء الحضور بين الساعة الثالثة مساءً الى الساعة ظ¦ مساءً واحضار نسخة من سيرتك الذاتية.

الوظائف المطروحة:
  • استقبال
  • خدمة عملاء
  • مقدم طعام
  • باريستا
  • كاشير
الموقع: مطعم سولت - الرياض بارك
الخريطة: https://maps.app.goo.gl/vCbR8YQESu7pwmLB7
+*+*+*+*+*
تعلن شركة رد تاغ عن توفر شواغر وظيفية
للجنسين بمسمى ممثل / ممثلة مبيعات
إجازة يوم واحد بالاسبوع
العمل فترة واحدة مسائية تبدأ من الساعة 4 م
للرجال 8 ساعات عمل وللنساء 7 ساعات عمل
الرواتب تبدأ من 3500 إلى 4200 ريال
تدريب و تطوير - تأمين طبي - حوافز شهريه على المبيعات

الشروط :
1- شهادة دراسية .
2 – بطاقة أحوال .
3 – العمر من 18 .
4 – متفرغ للعمل .
5 – سعودي الجنسية .

المستندات المطلوبة:
1 – صورة من بطاقة الأحوال.
2 – صورة من الشهادة الدراسية .
3 – صورة الحساب البنكي ( الآيبان )
4 – العنوان الوطني .
5 – السيرة الذاتية .
+*+*+*+*+
مطلوب لشركة عالمية باحد مشاريعها في شمال الرياض مراقب وثائق مع خلفية بسيطة في المحاسبة براتب جيد ويشترط إجادة للغة الإنجيلزية واجادة برامج الاوفيس
نأمل ارسال السيرة الذاتية باللغة الإنجليزية فقط على البريد الإلكتروني التالي مع ذكر عنوان الوظيفة
Document controller/ accountant
dtz2@yahoo.com

مع ضرورة التأكد ان معظم الوصف الوظيفي التالي يناسب المتقدم حفاظا على وقت الجميع


JOB REQUIREMENTS:

o Bachelor Degree in Administration or equivalent.
o Minimum 4 years working experience in Facilities Management or equivalent.
o Strong Interpersonal skills, initiative, analytical thinking, decision-making and leadership abilities.
o Structured and organized.
o Very good command of spoken and written English.
o Good knowledge of quality standards like ISO 9001, ISO 14001 and OHSAS 18001

KEY TASKS & RESPONSIBILITIES:

o Preparing all general correspondence for the project team including reports, minutes of meetings, MRFs and purchase orders (when required).
o Assist with requisitioning the purchase on “non-contract” items, including office equipment, stationary and consumables.
o Assist in preparation of meeting agenda.
o Assist in formatting and amending forms, procedures and processes as required.
o Assist project team with minor technical and IT related issues.
o Co-ordinate conference room bookings.
o Assist in subcontractor payments and compilation of financial information such as month end results and expense claim forms.
o Arrange travel bookings as required.
o Document controlling / general administration duties including filing (hard and soft copy documentation).
o Maintaining and updating project records, including training attendance records etc.
o Preparing and reviewing the work orders for the additional works / services requested by the client and getting the required client approvals.
o Processing the work orders invoices with the service providers and uploading them into the client’s accounts software (Oracle).
o Ensure issuance of the purchase orders (PO) for all the service providers related to C&W scope of service within the project.
o Reviewing the monthly invoices for the service providers and uploading them into the Oracle system for payment.
o Issuing C&W monthly invoices to the client, uploading it into the Oracle system.
o Expected to demonstrate a high level of commitment to providing a safe working environment for all staff in accordance with the company Health & Safety (H&S) procedures.
o Expected to ensure that all defined services are completed in accordance with the company quality procedures.
o Document filing and archiving / Utilizing any electronic document controlling software/techniques.
o Preparing any ad-hoc reports required by client or Manager in-charge.

Duties listed are inclusive but not limited to other areas as required by the business process.

ACCOUNTABILITIES:

o Preparation and the compilation of monthly reports to include but not limited to, Weekly Ops Report, Monthly OD Report and Customer contract reports, for submission at the appropriate time.
o Prepare and circulate accurate minutes of meeting on-time.
o Recording project team attendance and communicating to payroll/corporate.
o Liaise with project team to keep vacation planner up-to-date.
o Issuance of the PO for C&W and the service providers on time.
o Uploading the monthly invoices and the invoices for the additional works / services on time
+*+*+*+*+*+
we search for Oracle DBA with 3-5 years experiences, below the job requirements:
1- Responsibilities:
- Installation, configuration and upgrading of Oracle server software and related products
- Evaluate Oracle features and Oracle related products
- Establish and maintain sound backup and recovery policies and procedures
- Take care of the Database design and implementation
- Implement and maintain database security (create and maintain users and roles, assign privileges)
- Perform database tuning and performance monitoring
- Perform application tuning and performance monitoring
- Setup and maintain documentation and standards
- Plan growth and changes (capacity planning)
- Work as part of a team and provide support when required
- Perform general technical trouble shooting and give consultation to development teams
- Interface with Oracle Corporation for technical support.
- Patch Management and Version Control
- Using PL/SQL and perform database development.
- Implementing business using PL/SQL program units
2- Required Skills:
- Good understanding of the Oracle database, related utilities and tools
- Good understanding of the Oracle Real Applications Clustering
- A good understanding of the underlying operating system
- A good knowledge of the physical database design
- Ability to perform both Oracle and operating system performance tuning and monitoring
- Knowledge of ALL Oracle backup and recovery scenarios
- A good knowledge of Oracle security management
- A good knowledge of how Oracle acquires and manages resources
- A good knowledge Oracle data integrity
- Sound knowledge of the implemented application systems
- Experience in code migration, database change management and data management through the various stages of the development life cycle
- A sound knowledge of both database and system performance tuning
- DBA should have sound communication skills with management, development teams, vendors and systems administrators
- Provide a strategic database direction for the organization
- DBA should have the ability to handle multiple projects and deadlines
- DBA should possess a sound understanding of the business

3- Qualifications:
- BSc of computer Science or information systems or equivalent.
- Oracle OCP DBA

4- Extras:
- Knowledge of MS SQL Server DB Administration is a plus.
- Knowledge of MySQL DB Administration is a plus.
- Knowledge of Oracle WebLogic Server Administration is a plus.
Send your CV to this email: Jobs.SaudiCaps@gmail.com
+*+*+*+**+
مطلوب لدى شركة كبرى في الرياض

محاسب عام

يشترط توفر خبره في نفس المجال لا يقل عن ثلاث سنوات

لتقديم ارسال السيره الذاتيه علي ايميل job@ampco.com.sa موضح المسمى الوظيفي المطلوب
+*+*+*++
مطلوب موظفين انتاج سعوديين للعمل في المدينة الصناعية الثانية - الرياض

الجدية بالعمل
دوام 9 ساعات
اجازة يومين بالاسبوع ( جمعة وسبت )
تامين طبي
اجازة سنوية

hr.hig@abc-pumps.org
+*+*+**+*+

ليست هناك تعليقات